vineri, 19 august 2011

Hmm..stand in pat si lenevind ,ca deobicei ,m-am gandit la incredere si la atasamentul pe care il simtim fata de persoanele din jur. Eu,personal am fost injunghiata pe la spate de foarte multe ori, de persoane in care aveam incredere si le consideram apropiate. Le-am spus ce aveam in cap,eu fiind o persoana directa ,cateodata nu e prea bine sa fi direct dar ,asta e. Deschizandu-le celorlalti o poarta catre sentimenele tale ,le da dreptul de a te cunoaste , sa inceapa sa se ataseze de tine , sa te iubeasca. In acelasi timp , persoane care te detesta, care vor sa profite de tine ,nu vor sta cu ochii inchisi ,ci vor lovi.
 Atunci ce poti face? Traiesti cu frica ... nu este placut cand cineva iti spune secretele tuturor, sa te uiti in ochii celorlalti si sa le simti privirea rece,ucigatoare. Sa te simti vinovat ,sa vrei sa te afunzi intr-o gaura ,unde nimeni nu te poate gasi,udand pamantul cu lacrimi reci si sarate.
Sunt doua cai, mai mari pe care le poti urma : 1. Te ascunzi in spatele unor masti, creeand un zid intre tine si ceilalti, mereu fiind persoana despre care nimeni nu stie nimic.., persoana misterioasa care atrage curiosi..
                                                                     2. Continui sa mergi inainte , cu zambetul pe buze , uitand tot ce s-a intamplat , crezand orbeste in oameni si in ceea ce transmiteau ei.

Sunt multe de spus la subiectul acesta .. dar , acum nimeni nu  mai acorda atentie cu adevarat vietii , privind intodeauna inainte spre viitor, uitand sa traiasca in prezent. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu